poniedziałek, 19 października 2015

Małe ogłoszenie parafialne ;3

Dzisiaj małe ogłoszenia parafialne, trochę moich przemyśleń + info na temat przyszłości tego opowiadania i mojej "kariery" blogowej:)
Zacznę od tego, że zaczęłam ostatnio sobie zdawać sprawę ile radości mi daje pisanie tutaj dla was... Serio. Ta historia leci w mojej głowie jak sen na jawie, mam masę pomysłów (tylko nie zawsze czas by dużo pisać), a gdy czytam wasze pozytywne komentarze i widzę też, waszą pozytywną energię jaką macie po każdym rozdziale - cieplej na sercu się robi :)
Jak część z was wie - kiedyś pisałam wiersze. Skończyłam z tym, potem trochę pisałam opowiadania (też bloga) i znów urwało się.
Strasznie się cieszę, że znów powróciłam, bo naprawdę ten świat blogowy to magia. Mimo iż nie jestem w tym jakaś super, ekstra i wybitna, jednak widząc że mimo to z chęcią wracacie na tę stronę - mam kopa:)
To teraz do rzeczy...
Zdradzę w końcu małą tajemnicę, a raczej mojego 'pomysła' jaki mam na to opowiadanie, jednak - to tylko pomysł, nie wiem czy wypali, więc nic nie obiecuję.
Ale w mojej głowie jest kmina aby 'Remember to be Happy' dociągnąć do ok 45tego rozdziału (nie wiem dokładnie jeszcze ile tych rozdziałów będzie, wiec podaję "na oko". Mam cały plan wszystkiego co jeszcze chcę zrobić na tym blogu i zależy jak się zmieszczę w pisaniu ), a potem zrobić drugą część, przesuniętą w czasie (czemu przesuniętą ? będzie to związane z zakończeniem obecnej).
Zrobiłabym ją na innym blogu, oczywiście normalna kontynuacja pod nazwą: 'Remember, I love You', a jeśli to wypali to doszlibyśmy do trzeciej, już ostatniej części (tak samo by była zrobiona na innym blogu jako kontynuacja) pod nazwą: 'I'll always Remember You'.
Czyli taka seria Remember, która by była podzielona na te trzy części, każda na innym blogu ale kontynuacje.
Przyznam się bez bicia, że nie byłam jakoś za rozdzielaniem bloga na części. Jednak może to dziwnie zabrzmi, ale zarys historii mam w głowie aż do samego końca i widzę to właśnie w ten sposób. Mam podzielone co w jakiej części ma być, jak zakończyć itd.
A co po 3ciej części Remember ?
Albo zakończę przygodę z pisaniem (czego strasznie nie chcę), albo zacznę nowe, całkiem inne opowiadanie z inną historią, całkowicie inną i uwierzcie - nie czytaliście czegoś takiego.
Tak, mam w głowie pomysł na to opowiadanie już od dawien dawna. Jednak zacznę je dopiero po skończeniu całej serii Remember, lub jeśli studia mnie nie przerosną, to zacznę pisać je jednocześnie z ostatnią częścią:  'I'll always Remember You'.

Teraz pytanie do was: Co o tym myślicie ? Podoba się kmina ? Nie podoba ?
A może macie inne pomysły jak to ogarnąć ? Chcę mieć w głowie zarys by wiedzieć jak i z czym się nastawiać.
Proszę o szczere komentarze, to dla mnie wiele znaczy !:)
Pozdrawiam <333



8 komentarzy:

  1. Mam tak samo jak Ty. Nie wiem co ze sobą, zrobię, kiedy skończę bloga.. Ale w sumie to książkę piszę xd
    Ale do rzeczy. Może dobrze, że dzielisz bloga na części, bo jeśli miałby się ciągnąć w nieskończoność i byś doszła do rozdziału np. 200 to tak dziwnie. Ale taki podział jest super, bo mozna bardziej skupić się na poszczególnych rozdziałach życia tj. w pierwszej się poznali, w drugiej ślub (ja i moja fantazja..) a w trzeciej zakończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie podział chcę ze względu na akcję jaką planuję. Nie będę zdradzać fabuły która jest już w mojej głowie, ale akurat na trzy części mi się to składa i chyba zostanę przy tym pomyśle.
      PS: Jak skończysz to swoje opo, napisz inne tak samo jak ja mam w planach. Ale póki co skupiam się na Remember:)
      Dzięki za komentarz i opinię !
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. No hej i jestem!
    Od czego by tu zacząć? To, że wpełni rozumiem Cię jeśli chodzi o pisanie. Przez całe swoje życie szukałam coś co mnie uszczęśliwi, co zajmie mi całe mój wolny czas, coś co mogę nazwać moją 'pasją'. Pisanie to cudowna sprawa, można siebie dać w stu procentach, swoje poglądy. Jesteśmy twórcami. Tworzymy coś swojego, to jest cudowne. Pojęcie pasja jako pisanie nie ogranicza się do pisania samego w sobie, kocham też czytać dzieła innych. Jak to kiedyś powiedziałam blog, ludzie z bloggera to moja trzecia rodzina.
    Mam nadzieje, że twoje plany co do Remember i nowego opowiadania się powiodą bo chyba umarłabym jak byś zrezygnowała.
    Co do 'trójpodziału' opowiadania, uważam, że to dobry pomysł - jest fajnie podzielone, zrobisz ( XD ja nic nie wiem XD) PEWNIE każdą w innej tematyce, PEWNIE każda rozpocznie nowy dział w życiu naszych kochanych bohaterów. Kurcze .-. Ciesze się, że należysz do naszego grona <3 Bo ten blog/opowiadanie jest naprawdę cudowne. Miała być litania, ale myśle, że już chyba wszystko co naistotniejsze powiedziałam. Amen ;D.
    Życzeeee masyy wenyyy! Abyś ze swoich pomysłów tworzyła nam tutaj takie cudeńka (chociaż nie śmiem wątpić, że tak czy siak zawsze cuda nam zapodajesz).
    Powodzenia na studiach! <3 Siły i wytrwałości :*
    Trzymaj sie Patka! Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak ty nic nie wiesz xDD
      Dziękuję za opinię i za miłe słowa, studia trochę zabierają mi czasu (trochę ? duże te trochę xd) no ale jakoś daję radę:)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Wiesz? Mnie Twoje pomysły się bardzo podobają. Mi mało kiedy się coś nie
    podoba. :-)
    Bardzo fajny pomysł z podziałem opowiadania na części. Im dłuższe tym lepsze :-) Więc pisz, pisz i jeszcze raz pisz. Ja z ogromną chęcią przeczytam wszystko. A jak już napisałaś o nowym pomyśle na opowiadanie, i że takiego czegoś jeszcze nie czytaliśmy to już nie mogę się doczekać. Nie potrzebnie wspominałaś bo teraz będę cały czas myśleć co Ty tam wykombinowałaś ciekawego.
    Tak więc życzę Ci powodzenia w nauce, bo na pewno masz jej dużo i wgl podziwiam Cię za to że masz jeszcze czas na prowadzenie bloga, bo ja bym chyba nie dała rady.
    Pozdrawiam serdecznie <3
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha oj rozbudziłam ciekawość ;3
      No tak, mam w planach zrobić coś całkiem innego. Pomysł pewnie was zadziwi (mnie nawet zadziwił co ja mam w tej głowie xD) ale myślę, że się nie zawiedziecie :)
      Będzie to oczywiście nawiązanie do MJ oraz opowiadanie realistyczne (nie żadne SF), jednak fabuła trochę odmienna niż inne blogi.
      Postaram się to opowiadanie zacząć publikować już jednocześnie z trzecią, ostatnią częścią Remember, ale jeśli będę widzieć że studia za duzo czasu mi zabierają to niestety dopiero się pojawi jak skończę całą serię Remember:)
      Planuję zacząć zarys nowego opo w okresie przerwy świątecznej. Czy się uda ? Okaże się :)
      Póki co czeka was jeszcze trochę tutaj w pierwszej części i potem Remember, I love You a uwierz, że nie będzie nudno:)
      Będziecie informowani o wszystkim na bierząco, więc nic Cię nie ominie:)
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za opinię ! <3

      Usuń
  4. Hej!
    No jestem wreszcie, mam chwilę i od teraz już chyba wracam na blogera na stałe :).
    Bardzo dobra koncepcja z rozbiciem powieści na części, przynajmniej nie będzie za przeproszeniem nasrane (xD) jak u mnie. Fajnie, że zostaniesz tu dłużej, bo Twoja historia jest w mojej "topce" i nie wyobrażam sobie nie móc czytać dalej Twoich opowiadań. Mam nadzieję, że nasze blogowe społeczeństwo nie rozpadnie się za szybko :)
    Powodzenia Patka, masy weny i odwrotnie proporcjonalnej ilości nauki na studiach!
    Alex :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podzielenie na trzy części. Jestem jak najbardziej za! Ta historia jest bardzo ciekawa, i coś czuje, ze dwie kolejne części jeszcze bardziej nas zaskoczą :)
    Rozbudziłaś moją ciekawość, tym drugim całkiem innym opowiadaniem. Teraz będę rozmyślać, o czym ono będzie ;)
    Co by tu jeszcze napisać...czekam na nową XD
    Powodzenia na studiach ;)
    Przepraszam, za błędy, ale piszę z mojego telefonu, a on nie zawsze pisze o czym myślę, i zmienia wszystko co napiszę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mia land-of-grafic