sobota, 19 września 2015

Małe ogłoszenie parafialne !

Kochani jak widać mamy wreszcie nowy wygląd bloga ! <3
Mia, wieeelkie podziękowania za tak cudowny szablon. Strasznie mi się podoba :D :3
Piszę tego pościka, abyście się "odnaleźli" w nowym wyglądzie. A mianowicie komentarze jak zapewne widać gołym okiem - są teraz na górze notki po prawej stronie.
A co do zakładek (Bohaterowie, Info o nowościach na waszych blogach itd) to są te małe, żółte kwadraciki pod głównym zdjęciem/tłem na blogu - ja się przyznam, że trochę tego szukałam i nie znalazłam od razu xD
Taki mały psikus nam Mia zrobiła xD (albo ja za mało w internetach siedzę O.o).
Mam nadzieję, że blog jest teraz czytelny, nie jest już tak ponuro i smutno. W końcu na głównym planie mamy naszego MJ oraz Alenę (grającą w opowiadaniu Michelle).
Dziękuję jeszcze raz Ci Mia, ogólnie całemu LOG-owi.
Miłego weekendu kochani,
Dziękuję że jesteście ! <3


5 komentarzy:

  1. Ja narazie na tel siedzę, ale i tak widać zmiany. Jest pięknie i pasuje to charakteru opowiadania! :) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kompie dopiero widać efekt !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja narazie na tel siedzę, ale i tak widać zmiany. Jest pięknie i pasuje to charakteru opowiadania! :) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Mia land-of-grafic