poniedziałek, 7 września 2015

TATTOO !!!



Tak jak we wczorajszym rozdziale mówiłam, dzisiaj notka odbiegająca od opowiadania - miałam wstawić zdjęcie, więc proszę <3
Jakość tostera [*]

Foto robione godzinkę po dziaraniu więc opuchnięte jeszcze ale myślę, że co nieco widać :P
Tak - pomysł z datami i napisem FOREVER moja inwencja,
nie chciałam samego autografu.
To już mój drugi tatuaż, pierwszy związany z moją pasją więc całkiem inny "temat" od tego.
Planujecie kiedyś jakieś tatuaże ? Gdzie ? Jakie ?
Pisać w kom :)
A może już macie ?

Ja swoje uwielbiam <3
Nieśmiertelność uwieczniona na śmiertelności, coś pięknego <333


4 komentarze:

  1. Już Ci mówiłam, że genialny, mamo <3
    Wybacz za brak koma pod poprzednią notką. Świetna... Ach, ten Ignacio. Jak mógł im przerwać w takim momencie?! Aj Ty, tak nasz trzymasz... Czekam na rozwój akcji.
    Pozdrawiam i tak dalej :)
    Alex <3

    OdpowiedzUsuń

Mia land-of-grafic